چگونه محصولات ارائه شده را خریداری کنم؟

خرید محصولات دارای مجوز نصب روی رایانه شخصی:

شما می‌توانید با مراجعه به قسمت فروشگاه سایت نسبت به خرید محصولات اقدام نمایید.

خرید محصولات با مجوز سازمانی:

برای خرید این محصولات با دفتر فروش تماس بگیرید.

چگونه از خدمات ارائه شده بهره‌مند شوم؟

جهت دریافت سایر خدمات ارائه شده توسط گروه نرم افزاری سامکو مانند: درخواست تولید نرم افزار، طراحی سایت و انجام بهینه سازی، طراحی لوگو و سایر طراحی‌های گرافیکی می‌توانید از قسمت تماس با ما اقدام کرده و یا به نشانی info@samcosoft.ir ایمیل بزنید. همچنین می‌توانید به طور مستقیم با بخش مربوطه تماس حاصل فرمایید.

روند دریافت خدمات چگونه است؟

پس از ثبت درخواست دریافت خدمات، از واحد مربوطه با شما تماس گرفته خواهد شد. در مورد نیازهای شما و شیوه‌ای که مایلید خدمت مورد نظر را دریافت کنید اطلاعات لازم از شما گرفته می‌شود. سپس هزینه انجام و مدت زمان لازم جهت ارائه خدمت به شما اطلاع داده می‌شود. در صورت توافق بر روی شرایط انجام کار، قرارداد رسمی با شما بسته شده و خدمت لازم متناسب با مفاد قرارداد انجام می‌گیرد. در پایان نیز فاکتور رسمی برای شما صادر خواهد شد.

مدت زمان پشتیبانی محصولات و خدمات ارائه شده چقدر است؟

تمامی محصولات و خدمات ارائه شده توسط گروه نرم افزاری سامکو دارای خدمات پشتیبانی هستند. مدت زمان پشتیبانی از محصولات نرم افزاری بسته به قرارداد خرید محصول یا درخواست مشتری ممکن است متفاوت باشد ولی به طور کلی محصولات نرم افزاری از لحظه فعالسازی به مدت ۶ ماه و خدمات ارائه شده به مدت ۳ ماه دارای پشتیبانی رایگان هستند. پوشش پشتیبانی از محصولات و خدمات تابع شرایط و ضوابط استفاده از همان محصول است. لازم به ذکر است مدت زمان پشتیبانی از محصولات و خدمات بنا به درخواست مشتری قابل تمدید بوده که هزینه آن به طور جداگانه دریافت می‌گردد.

نحوه دریافت خدمات پشتیبانی به چه شکل است؟

تمام مشتریان گروه نرم افزاری سامکو در صورت خرید محصولات و یا خدمات دارای پنل کاربری اختصاصی بر روی سایت بوده که با ورود به پنل خود و ارسال تیکت پشتیبانی می‌توانند درخواست پشتیبانی از محصول یا خدمت را بدهند. پیگیری روند پشتیبانی نیز از طریق همان پنل انجام می‌شود. همچنین می‌توانند با ارسال ایمیل به آدرس support@samcosoft.ir درخواست پشتیبانی از محصول را بدهند. همکاران ما در بخش پشتیبانی به محض دریافت درخواست، آن را بررسی کرده و نسبت به رفع آن اقدام خواهند نمود.

هر نرم افزار خریداری شده بر روی چند سیستم نصب می‌شود؟

تمام محصولات نرم افزاری گروه نرم افزاری سامکو اعم از نرم افزارهای ویندوز و وب، دارای قفل نرم افزاری و سیستم فعالسازی هستند. پس از خرید نرم افزار، شماره سریال اختصاصی برای شما صادر گردیده که با وارد کردن آن به نرم افزار امکان استفاده از آن فراهم می‌شود. مجوزهای ارائه شده توسط گروه سامکو، به صورت تک کاربره و چند کاربره بوده که موارد تک کاربره فقط قابل استفاده برروی یک سیستم رایانه‎ای و موارد چند کاربره به تعداد رایانه درخواست شده قابل نصب است. مجوزهای موجود در فروشگاه تک کاربره هستند. برای دریافت مجوز چند کاربره برای یک محصول با تخفیف با واحد فروش تماس بگیرید.

آیا امکان انتقال نرم افزار بر روی رایانه دیگر وجود دارد؟

بله. در صورتی که مایل باشید نرم افزار خریداری شده را بر روی رایانه دیگری نصب و استفاده نمایید، ابتدا باید از طریق قسمت فعالسازی نرم افزار، آن را از روی رایانه قبلی غیرفعال نموده و سپس آن را بر روی رایانه جدید نصب کرده و با همان شماره سریال دوباره فعال نمایید. این کار برای مجوزهای تک کاربره و چند کاربره قابل انجام است. همچنین می‌توانید با استفاده از پنل مدیریت مجوز این کار را نیز انجام دهید.

در صورت فعالسازی مجوز تک کاربره بر روی چند سیستم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

در صورتی که مجوز تک کاربره نرم افزار بر روی بیش از دو سیستم نصب گردد و یا مجوز چند کاربره از تعداد خریداری شده بیشتر فعال شوند، مجوز مورد نظر در لیست سیاه قرار گرفته و تمامی نرم افزارها غیرفعال می‌گردند. در این صورت برای باز گردانی مجوز باید با پشتیبانی تماس گرفته شود.

زمان آزمایش برنامه و استفاده قبل از فعالسازی چقدر است؟

تمامی نرم افزارهای گروه نرم افزاری سامکو دارای بازه استفاده رایگان است. این بازه بسته به نرم افزار نصب شده ممکن است متفاوت باشد ولی به طور معمول نرم افزارها ۳۰ روز زمان آزمایش دارند. همچنین این مدت نیز قابل تمدید بوده که برای تمدید باید با پشتیبانی تماس بگیرید. همچنین برخی نرم افزارها دارای مدت عملکرد قبل از فعالسازی هستند. منظور مدت زمانی است که شماره سریال معتبر به برنامه داده شده ولی نرم افزار هنوز با سرور فعالسازی جهت تأیید سریال ارتباط برقرار نکرده است. این مدت نیز برای نرم افزارهای مختلف متفاوت بوده ولی به طور معمول ۱۵ روز است.

روند فعالسازی نرم افزارها چگونه است؟

پس از وارد کردن شماره سریال، نرم افزار با سرور فعالسازی ارتباط برقرار نموده و نسبت به بررسی شماره سریال وارد شده اقدام می‌کند. دقت نمایید که در این مرحله ارتباط فعال اینترنتی لازم است. در صورت تأیید شماره سریال، نرم افزار به طور خودکار فعال شده و تمام محدودیت‌های استفاده از آن برداشته می‌شود. این روند برای نرم افزارهای تحت وب نیز به همین صورت است.

سیستم من ارتباط اینترنتی ندارد، برای فعالسازی نرم افزار نصب شده روی آن چه کنم؟

در صورتی که سیستم مربوطه ارتباط امکان برقراری ارتباط با اینترنت را نداشته باشد باید آن را به صورت آفلاین فعال کنید. برای این کار باید شماره سریال خود و کد رایانه تولید شده توسط نرم افزار را یادداشت نموده و با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید این کار را شخصاً از طریق پنل مدیریت مجوز نیز انجام دهید.